Reklamace zboží
REKLAMACE NEMUSÍ BÝT VŽDY PROBLÉM
Může se stát, že zboží přijde rozbité, ať už od výrobce, či z přepravy. První co potřebujeme, je foto dokumentace. Potom nám zavolej a domluvíme se na individuálním postupu dle produktu a závažnosti poškození.
Takže:
- Nafoť nám jednoduše vše co je potřeba (co je poškozené)
- Zavolej na 739 054 782 a popiš nám problém

Pokud si telefonicky nepotvrdíme jiný postup, standardní jsou tyto další kroky:
- Stáhni si formulář pro reklamaci poškozeného zboží TADY
- Řádně jej vyplň, v případě nejasností se na nás neváhej obrátit
- Vytiskni ho společně s kopii faktury. Pokud nemáš možnost tisku, nevadí. Přepiš údaje na čistý papír
- Připoj ho i s fakturou k produktu nebo nám jej zašli elektronicky e-mailem na adresu obchod@nahodej.cz
- Vše pak pečlivě zabalené odešli na adresu ve formuláři