Reklamace zboží

REKLAMACE NEMUSÍ BÝT VŽDY PROBLÉM

Může se stát, že zboží přijde rozbité, ať už od výrobce, či z přepravy. První co potřebujeme, je foto dokumentace. Potom nám zavolej a domluvíme se na individuálním postupu dle produktu a závažnosti poškození.

Takže:

  1. Nafoť nám jednoduše vše co je potřeba (co je poškozené)
  2. Zavolej na 739 054 782 a popiš nám problém
Reklamace zboží
Pokud si telefonicky nepotvrdíme jiný postup, standardní jsou tyto další kroky:
  1. Stáhni si formulář pro reklamaci poškozeného zboží TADY
  2. Řádně jej vyplň, v případě nejasností se na nás neváhej obrátit
  3. Vytiskni ho společně s kopii faktury. Pokud nemáš možnost tisku, nevadí. Přepiš údaje na čistý papír
  4. Připoj ho i s fakturou k produktu nebo nám jej zašli elektronicky e-mailem na adresu obchod@nahodej.cz
  5. Vše pak pečlivě zabalené odešli na adresu ve formuláři